0
No products in the cart.
هاموج دیزاین Hamoj Design
0
No products in the cart.

انواع شال و روسری دخترانه زمستانی

پشتیبان
07 بهمن 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
انواع شال و روسری دخترانه زمستانی
امتیاز بدهید

انواع شال و روسری دخترانه زمستانی از اکسسوری‌های جانبی اما مهم در استایل‌های دخترانه هستند. تنوع این دو آیتم از نظر جنس و طرح و مدل به قدری بالاست که آن ها را تا بی نهایت می‌توان دنبال کرد. از گذشته‌های دور و در نقاط مختلف جغرافیای جهان، زنان و مردان بسیاری دور سر و گردن خود را با یک پارچه می‌پوشاندند تا در برابر آب و هوای نامناسب، سرد یا آفتاب از خود محافظت کنند که به مرور به بخشی از پوشش انسان تبدیل شد.
امروزه و با گذشت قرن‌های متمادی این پوشش به صورت یکی از لوازم جانبی مُد از مواد متنوع ، در شکل‌ها و رنگ‌های متعدد و پارچه‌های گوناگون تهیه می‌شوند. در ادامه نکاتی برای خرید این اکسسوری‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت تا خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید.

راهنمای انتخاب انواع شال و روسری دخترانه زمستانی

برای اینکه بتوانیم گزینه‌های مناسبی را برای زمستان انتخاب کنیم، باید نکات زیر را مد نظر قرار دهیم.

  1. جنس پارچه

    برای انتخاب شال و یا روسری مناسب فصل سرما می‌توان گفت با توجه به میزان گرمایی که از آن انتظار دارید، می‌توانید از انواع نخی یا پشمی آن استفاده کنید. به طور معمول با گرفتن دست‌تان زیر محصول انتخابی می توانید ضخامت آن را بفهمید. تا با توجه به ضخامت آن انتخاب کنید و در زمان خرید دقت کنید که محصول مورد نظر دارای بافت یکنواختی باشد.

  2. رنگ مناسب فصل

    انتخاب رنگ این اکسسوری‌ها یک انتخاب کاملا شخصی و سلیقه‌ای است. شما می‌توانید برای فصل‌های سرد سال از رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی، یشمی، قرمز، طوسی و زرد که رنگ‌های طیف گرم هستند استفاده کنید. برخی دیگر هم پالت‌های رنگی سرد مثل آبی و سرمه‌ای و طوسی را می‌پسندند که هر دو گزینه با توجه به سلیقه و تیپ شما می‌تواند جذاب باشد.

  3. قواره و سایز

    در مورد قواره یا انداز، قاعده مشخصی وجود ندارد. شما می‌توانید انواع گزینه‌های کوتاه یا بلند را متناسب با مد سال انتخاب کنید. به گزینه‌هایی که بزرگتر هستند شال و روسری قواره دار گفته می‌شود که عموما انتخاب مناسب‌تری برای روزهای سرد است چرا که شما را بسیار گرم می‌کند.

  4. طرح

    در پارچه این محصولات نیز، مانند هر نوع لباس دیگری، طرح های متفاوتی در بازار وجود دارد. اما پرطرفدارترین طرح ها برای دختران جوان و نوجوان طرح و رنگ های انتزاعی هستند. همواره در نظر داشته باشید که طرح های سنتی گل و بوته دارانتخاب مناسب تری برای بانوان با سن بالاتر می باشد. در نهایت نیز مدل های ساده و بدون طرح انتخاب‌های پرکابردتری هستند که برای هر فردی در هر سنی و با هر نوع تیپی می‌توانند مفید باشند.

چگونه گزینه مناسبی را انتخاب کنیم؟

وقتی قصد خرید انواع شال و روسری دخترانه زمستانی را داشته باشید، عموما با توجه به مد سال باید یک گزینه را انتخاب کنید. اینکه انتخاب مناسب چگونه باشد، باید با در نظر گرفتن تیپ و استایل شخصی شما و ترکیب آن با سلیقه شما صورت بگیرد و در نهایت از بین مدل‌های جدیدی که در بازار وجود دارند انتخاب نهایی را انجام دهید.
برای انتخاب بهترین گزینه مهم است که سایر لباس‌های خود را نیز مد نظر قرار دهید. برای مثال اگر قصد دارید یک تیپ پاییزی یا زمستانه شیک داشته باشید، پیشنهاد ما به شما آن است که پس از خرید جدیدترین مدل‌ پالتو بارونی شیک دست به انتخاب شال یا روسری متناسب با آن بزنید. در این صورت می‌توانید یک استایل بی نقص و ستی زیبا بسازید.
برای روزهای سرد سال عموما از گزینه‌هایی ضخیم، از جسن‌هایی مانند پشمی یا موهر استفاده می‌شود. با اینکه در این نوع جنس‌ها گزینه سر خوردن از روی سر وجود ندارد، اما ما همیشه باید در نظر داشته باشیم که ضخامت بیش از حد روی سر نگاه داشتن را برای ما سخت می‌کند.

نحوه شستشو شال و روسری

هاموج در ادامه برای نگهداری بهتر از محصولات خود را ارائه می‌دهد:

  • سعی کنید شال و روسری را با ماشین لباسشویی نشویید. کافی است آن را با مایع ظرف شویی یا شامپو و آب ولرم بشویید. چرا که بخاطر بافت لطیفی که دارد، در ماشین لباسشویی به راحتی آسیب می‌بیند.
  • اگر لکه ای بر روی آنها ایجاد شد، اول آن لکه را از بین ببرید و بعد کل محصول را شستشو دهید.
  • اگر جنس این اکسسوری شما پشمی است و بافت درشتی دارد بهتر است آن را آویزان نکنید. توصیه می شود آن را بر روی یک سطح صاف بگذارید تا خشک شود.
  • برای اتو کردن این لباس‌های ضخیم زمستانی، اتو را مستقیماً روی آن قرار ندهید. باید توجه داشت پیش از اتو کشیدن از یک پارچه سفید روی آن استفاده کنید.
  • چنانچه تمایل دارید از این اکسسوری های خود برای سال آینده نیز استفاده کنید، حتما آن را تا کنید و در جایی نگهداری کنید که نم ورطوبت نداشته باشد.

خرید شال و روسری

وقتی صحبت از خرید یک محصول، مخصوصا شال و روسری، به میان می‌آید باید در نظر داشته باشید که شما نیاز دارید تا از فروشگاهی با محصولات با کیفیت، زیبا و خوب خرید خود را انجام دهید. در چنین صورتی همواره اطمینان خاطر خواهید داشت که گزینه انتخاب شده از مواد مرغوبی ساخته شده است و زیبایی و کیفیت لازم را دارد.

اما گزینه مهم دیگری که در مورد خرید انواع شال و روسری دخترانه زمستانی وجود دارد، تنوع در طرح و رنگ و مدل است تا بتوانید گزینه مناسب را بر اساس استایل و تیپی که مد نظر دارید، انتخاب نمایید.

برای دیدن تمامی محصولات هاموج، به فروشگاه آنلاین هاموج مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مدل های پالتو بارونی زنانه جدید

مدل های پالتو بارونی زنانه جدید

در بررسی مدل های پالتو بارونی زنانه جدید همواره باید سبک و استایل شخصی خودتان را مد ...
پشتیبان
25 بهمن 1401
خرید بهترین مدل لگ دخترانه

خرید بهترین مدل لگ دخترانه

خرید بهترین مدل لگ دخترانه یکی از گزینه‌های مطرح برای خرید هر خانمی است. چرا که این ...
پشتیبان
27 اسفند 1401
پافر و کاپشن دخترانه

خرید و قیمت پافر و کاپشن دخترانه

خرید و قیمت پافر و کاپشن دخترانه بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که در این متن ...
پشتیبان
05 اسفند 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader