0
No products in the cart.
هاموج دیزاین Hamoj Design
0
No products in the cart.

جدیدترین مدل های مانتو بهاره

پشتیبان
27 اسفند 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
جدیدترین مدل های مانتو بهاره
امتیاز بدهید

جدیدترین مدل های مانتو بهاره برای هر خانمی دغدغه است. به رسم قدیمی هر سال در این زمان ما شروع به خرید لباس‌های جدید برای دید و بازدیدهای نوروزی می‌کنیم، اما اینکه امسال چه نوع مانتوها و چه رنگ‌هایی را تهیه کنیم، از سوالاتی است که باید پاسخی مناسب برای آنها بیابیم و در این بخش هاموج دیزاین یک راهنمای کامل آماده کرده است تا در این زمینه به شما کمک کند.

با توجه به اینکه هر ساله طراحان، مدل های جدیدی از انواع مانتو را معرفی می کنند و همچنین تحولاتی در طراحی مانتوها همیشه وجود دارد، بنابراین برای ارائه بهترین پاسخ، نیاز به استفاده از دانش طراحان و استایلیست‌های خبره دارد. شما باید سعی کنید همواره با حفظ استایل خود، مطابق مدهای روز باشید و پوششی شیک و زیبا را به سبک خود داشته باشید. در ادامه این بخش به معرفی بهترین رنگ‌های مانتو بهاره برای امسال و بهترین مدل‌های مانتو بهاره پرداختیم.

بهترین رنگ های مانتو بهاره کدام اند؟

هر ساله پالت‌های رنگی مختلفی برای هر فصل معرفی می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل خود، از بین آنها گزینه‌های مناسب را انتخاب کنید. اما این رنگ‌ها برای بهار امسال چی هستند؟

  1. مانتو رنگ مجنتا

    رنگ سال Magenta است که یک طیفی از رنگ سرخابی به شمار می‌رود. این رنگ با توجه به شادی و سرزندگی که در خود دارد گزینه مناسبی برای روزهای باطراوت بهاری است. شما می‌توانید انواع مختلفی از مانتوها را با این طیف رنگی پیدا کنید. این رنگ در ترکیب با آبی کاربنی، آبی روشن، مشکی و سفید ست‌های زیبایی را برای استایل بهاری شما می‌سازد. پیشنهاد می‌کنیم که این رنگ را برای استایل‌های روزمره و اسپرت خود استفاده کنید.

  2. مانتو کرم رنگ

    برای آن دسته از افرادی که طرفدار رنگ‌های ساده و نود هستند، طیف‌های رنگ کرم همواره گزینه خوبی به نظر می‌رسد. این رنگ از آن دسته گزینه‌های شیکی است که می‌توانید در شرایط مختلف بپوشید و از زیبایی آن بهره‌مند شوید. از ویژگی‌های مثبت این رنگ می‌توان به شیکی و مناسب بودن برای تمامی سنین اشاره کرد. همچنین افرادی که به دنبال یک گزینه هستند تا به جای مانتو مشکی استفاده کنند، کرم همواره رنگ مناسبی است.

  3. مانتو آبی روشن

    یکی دیگر از رنگ‌های که جز بهترین رنگ های مانتو بهاره برای امسال است، آبی روشن و مایل به آسمانی است. این رنگ با آرامشی که دارد، مناسب روزهای بهاری شما است تا حس خوبی را به استایل شما اضافه کند. شما می‌توانید این گزینه را جین یخی، جین آبی تیره، لگ‌های مشکی و مواردی مانند این ست کنید. از این رنگ بیشتر برای استایل‌های اسپرت استفاده می‌شود.

  4. مانتو مشکی رنگ

    با وجود اینکه همواره رنگ‌های دیگر جذاب هستند، اما مشکی نیز همیشه استایلی خاص برای شما می‌سازد و از آن دسته رنگ‌هایی است که می‌توانید جز بهترین رنگ مانتو بهاره باشد و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. شما می‌توانید برای اضافه کردن کمی رنگ بهاره، آن را با یک جین رنگ روشن ست کنید و یا یک شلولر کرم رنگ را با آن بپوشید. بهار امسال موقعیت خوبی برای استفاده از لگ‌هایی است که روی پا یک چاک دارند، یک لگ مشکی، با مانتوی مشکی و شومیز یا کراپی با رنگ روشن و حتی گل گلی می‌تواند یک استایل تمام عیار بهاره را برای شما بسازد.

جدیدترین مدل های مانتو بهاره

برخی از جدیدترین مدل های مانتو بهاره شامل مانتوهایی با طرح گل و برگ، گل گلی و یا مانتوهایی با الگوها و طرح‌های هندسی هستند. با این حال همواره پارچه‌های ساده هم می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. برخی از پرطرفدارترین گزینه‌های امسال عبارتند از:

  1. مانتو کوتاه بهاره

    مانتوهای کوتاه جز بهترین مدل های مانتو بهاره هستند و به طور کلی امسال بیشتر مانتوهایی که ترند روز هستند، در مقایسه با گزینه‌هایی که سال‌های قبل استفاده می‌شدند، قد کوتاه‌تری دارند. این گزینه‌ها را می‌توانید با انواع لگ‌های چاک دار، شلوارهای راسته و گشاد، شلوارهای مام استایل و… استفاده کنید. پس بهتر است به سراغ گزینه‌هایی که قد بلندی دارند، نروید.

  2. مانتو کتی اورسایز

    یکی از گزینه‌های زیبا است که میتوانند در لیست جدیدترین مدل های مانتو بهاره قرار گیرند. این کت‌ها ممکن است چهار دکمه و یا دو دکمه باشند اما ویژگی مشترک همه آنها یقه‌های بلند است. در این بین باید توجه داشته باشید که کت‌های تنگ و کوتاه برای سال‌های گذشته هستند و امسال کت‌هایی کوتاه و گشاد ترند روز به شمار می‌روند. شما می‌توانید از این مدل هم برای استایل‌های رسمی، همراه با شلوار پارچه‌ای کوتاه یا لگ چاک دار استفاده کنید و یا برای استایل روزمره و اسپرت، با یک شلوار لی گشاد و اورسایز ست کنید. رنگ‌های بسیار متنوعی هم از این محصولات در دسترس هستند. آبی تیره و روشن، مجنتا، سبز چمنی، مشکی و کرم همه گزینه‌های به روزی هستند که می‌توانید با آنها استایل خود را بسازید.

  3. مانتو آستین گشاد

    یکی دیگر از مانتوهایی که می‌توانید برای فصل بهار استفاده کنید، مانتوهایی هستند که آستین گشادی دارند. هر چند در مورد این موارد هم همواره باید دقت کنید که قد کوتاه را انتخاب کنید. در این مدل‌ها ممکن است سراغ پارچه‌هایی بروید که در خود طرح دارند و یا پارچه‌های ساده‌تر را انتخاب کنید.

    جدیدترین مدل های مانتو بهاره

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جدیدترین مدل‌ پالتو بارونی

جدیدترین مدل‌ پالتو بارونی شیک

صحبت درباره جدیدترین مدل‌ پالتو بارونی شیک در فصل سرد سال مهم است. چرا که تیپ و ...
پشتیبان
30 دی 1401
بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت

بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت

بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت را باید بر اساس نوع بدن و استایل خود انتخاب کنید. ...
پشتیبان
27 اسفند 1401
پافر و کاپشن دخترانه

خرید و قیمت پافر و کاپشن دخترانه

خرید و قیمت پافر و کاپشن دخترانه بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که در این متن ...
پشتیبان
05 اسفند 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader