0
No products in the cart.
هاموج دیزاین Hamoj Design
0
No products in the cart.

عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره

پشتیبان
25 بهمن 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره
امتیاز بدهید

دیدن عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره یکی از موضوعاتی که با نزدیک شدن به فصل جدید در پی آن هستیم که بتوانیم از مدل‌های جدید لباس آگاه شویم و با مد روز آشنا شویم. این فصل زیبا که طبیعت هم لباس خود را عوض می‌کند برای ما ایرانیان تعریف متفاوتی دارد چرا که با شروع سال نو و جدید شدن روزها و سال همراه است.

از طرفی در روزهای شروع سال به عید دیدنی و بازدید اقوامی می‌رویم که شاید تنها چند بار کم در طول سال ملاقات کنیم و به رسم دیرینه برای این دید و بازدیدها افراد به دنبال خرید لباس‌های جدید هستند. هر سال قبل از شروعی تازه افراد به دنبال جدیدترین مدها هستند تا بتوانند استایل زیبایی برای روزهای جدید سال بسازند. در این متن به معرفی نکاتی می‌پردازیم که برای انتخاب یک لباس مناسب در این فصل به شما کمک می‌کند.

مانتو بهاره چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

پیش از پرداختن به عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره بهتر است به ویژگی‌های کلی که این لباس‌ها باید داشته باشند توجه کنیم. انتخاب لباس برای فصل بهار می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، زیرا زمان آن است که لباس‌های سبک‌تر، روشن‌تر و رنگارنگ‌تر را به کمد لباس خود بیاورید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب درست کمک می کند.

  • آب و هوا را در نظر بگیرید: بهار می تواند از نظر آب و هوا غیرقابل پیش بینی باشد، با صبح های خنک و بعد از ظهرهای گرم. لایه های سبک، مانند جین، کش باف و… که در کنار هم استفاده شوند راه بسیار خوبی است تا در صبح‌ها حس سرما و در نیمه روز حس گرما نداشته باشید. به یاد داشته باشید، کلید ساخت یک کمد لباس بهاری عالی، انتخاب قطعات همه کاره‌ای است که دوست دارید و با پوشیدن آن احساس راحتی می‌کنید. پس از آن لذت ببرید!
  • چند لایه لباس بپوشید: از جمله ویژگی‌های بهار ناپایداری هواست. ممکن است هنگام بیرون آمدن از خانه هوا آفتابی باشد اما چند دقیقه بعد وزش باد شدید باعث حس سرما در شما شود. می‌توانید استایل‌هایی با چند لایه لباس نازک داشته باشید. یکی از راه‌های خوب استفاده از مانتوهای جلو باز و تونیک در کنار هم است.
  • رنگ های پاستلی و روشن را انتخاب کنید: بهار زمان خوبی برای آزمایش رنگ های جدید و سایه های پاستلی است. همچنین می‌توانید رنگ‌های روشن و جسورانه را انتخاب کنید تا به لباس‌هایتان رنگ‌های خاصی اضافه کنید.

مدل و عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره

شما می توانید در هر فصلی با در نظر گرفتن استایل و سلیقه خود و با گنجاندن چند قطعه شیک و راحت، زیبا و متفاوت به نظر برسید و همواره استایلی خاص خودتان را بسازید. در ادامه ما چند مدلی که امسال بیشتر مورد توجه هستند را همراه با نوع استفاده معرفی می‌کنیم.

  1. مانتوهای بهاره سبک بلند

    مانتوهای بلند برای فصل بهار مناسب هستند، به خصوص اگر از مواد سبک وزن و قابل تنفس مانند پنبه یا کتان ساخته شده باشند. آنها را با صندل و یک کت جین ست کنید تا ظاهری غیررسمی و در عین حال زیبا داشته باشید.

    مانتو بلند بهاره

  2. رنگ‌های روشن مانتو را برای فصل بهار انتخاب کنید

    این فصل موقعیت خوبی برای انتخاب رنگ‌های شجاعانه‌ای است که شاید در روزهای دیگر سال انتخاب نمی‌کردید. برای داشتن ظاهری شیک می توانید آن را با شلوار یا با دامنی در رنگ مکمل بپوشید و زیبایی را دو چندان کنید.

    مانتو بهاره با رنگ‌های روشن

  3. طرح‌های چهارخانه از بهترین مانتو های شیک بهاره

    در حالی که لباس‌های ساده برای استایل‌های رسمی و اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرند، طرح‌های چهارخانه بیشتر برای استایل‌های اسپرت و روزمره هستند و معمولا هم توسط دختر خانم‌های جوان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    مانتو بهاره با طرح چهارخانه

  4. مانتوهای کوتاه ، بهترین مانتو شیک بهاره

    امسال نه تنها مانتوهای بلند در ترندهای روز هستند، بلکه گزینه‌های کوتاه هم جذابیت خود را دارند و بیشتر توسط خانم‌های جوان مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با این مانتوها و شلوارهای گشاد استایل‌های جذابی بسازید.

    مانتو کوتاه بهاره

    این مطلب را هم بخوانید: جدیدترین مدل پالتو بارونی شیک

پیشنهاداتی برای خوش تیپی در بهار

حال که به عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره پرداختیم چند نکته را معرفی می‌کنیم که به کمک آنها می‌توانید خوشتیپ‌تر باشید. به یاد داشته باشید، شما می توانید هر چیزی را که در آن احساس راحتی و اعتماد به نفس دارید بپوشید، بنابراین از آزمایش سبک ها و استایل‌های مختلف برای یافتن لباس بهاری خود نترسید.

  • از اکسسوری‌های جذاب استفاده کنید: فراموش نکنید که با اکسسوری‌های رنگارنگ و سرگرم‌کننده مانند گل سینه و پیکسل و.. می‌توانید مانتوی عید خود را جذاب‌تر کنید. پس اگر به دنبال ایجاد تفاوت و تنوع هستید، استفاده از آنها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • روسری‌های سبک: به دنبال روسری‌های سبک وزن باشید که از موادی مانند پارچه ابریشمی یا پنبه ساخته شده‌اند که به راحتی بدون احساس سنگینی روی سرتان بپوشند. اینها گزینه‌های خوبی برای خوشتیپی در این فصل هستند.
  • شلوارهای طرحدار بپوشید: شلوارهای چاپ شده راهی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز برای به روز کردن کمد لباس بهاری شما هستند. آنها را با یک مانتو شیک بهاره ست کنید تا ظاهری شیک و در عین حال راحت داشته باشید.
  • تاپ و تیشرت گلدار بپوشید: اگر مانتو و باقی لباس‌های شما ساده هستند، می‌توانید با یک تاپ یا تیشرت گل گلی زیبایی و تازگی را به استایل خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جدیدترین مدل های پافر دخترانه

جدیدترین مدل های پافر دخترانه

جدیدترین مدل های پافر دخترانه از این نظر اهمیت دارد که یکی از آیتم‌های ضروری در کمد ...
پشتیبان
18 دی 1401
پافر و کاپشن دخترانه

خرید و قیمت پافر و کاپشن دخترانه

خرید و قیمت پافر و کاپشن دخترانه بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که در این متن ...
پشتیبان
05 اسفند 1401
انواع شال و روسری دخترانه زمستانی

انواع شال و روسری دخترانه زمستانی

انواع شال و روسری دخترانه زمستانی از اکسسوری‌های جانبی اما مهم در استایل‌های دخترانه هستند. تنوع این ...
پشتیبان
07 بهمن 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader