0
No products in the cart.
هاموج دیزاین Hamoj Design
0
No products in the cart.

بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت

پشتیبان
27 اسفند 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت
امتیاز بدهید

بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت را باید بر اساس نوع بدن و استایل خود انتخاب کنید. به بیان دیگر اول بر اساس نوع استایل بدنی و لباس‌هایی که مد نظر دارید، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس به دنبال یک فروشنده مناسب باشید که محصولاتی مرغوب و متنوع را با کیفیتی بالا برای شما فراهم کند.

شلوار از آن دسته از محصولات پرکاربرد است که بهتر است به جای توجه به ترندهای روز، با توجه به فرم بدنی خودتان گزینه مناسب را انتخاب نمایید. اما اگر گزینه مناسب برای فرم بدنی خود را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید چرا که هاموج دیزاین یک راهنمای کامل در این زمینه برای شما آماده کرده است.

بهترین مدل های شلوار دخترانه

بدن شما چه فرمی دارد؟ آیا میدانستید که فرم کلی بدن شما برای انتخاب لباس‌های مناسب از جمله شلوار مهم است؟ برای اینکه فرم بدن خود را متوجه شوید، کافی است روبروی آینه بایستید و نسبت دور شانه و دور باسن و کمر خود را با هم بسنجید و ببینید با کدام یک از موارد زیر همخوانی دارد. در نهایت در نظر داشته باشید که بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت گزینه‌ای است که با بدن شما و فرم آن همخوانی داشته باشد تا ظاهری زیبا و متفاوت برای شما ایجاد کند.

  1. شلوار دخترانه فرم I

    اگر شانه‌ها، باسن و کمر همگی در یک خط صاف هستند و برآمدگی خاصی ندارید، بنابراین می‌توانید با پوشیدن شلوارهای پیله دار منحنی های بدن خود را در کمر و باسن برجسته‌تر کنید. پوشیدن شلوارهای سندبادی و مام استایل گشاد نیز گزینه‌های خوبی برای شما هستند. همچنین می‌توانید چند نمونه از محصولات با پارچه‌های طرح‌دار هم در کمد خود قرار دهید.

  2. شلوار V شکل

    شما شانه های پهن تری نسبت به باسن دارید، بنابراین شانه های خود را با ساق پاهای پهن متعادل کنید. یعنی می‌توانید شلوارهایی که از زانو گشاد می‌شوند یا آنهایی که دمپای گشادی دارند را انتخاب کنید.

  3. شلوار باکیفیت H شکل

    عرض شانه‌ها و باسن شما یکی است، اما کمر مشخصی ندارید، بنابراین بهتر است که یک گزینه راسته را انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید که گزینه‌هایی با فاق کوتاه می‌توانند بدترین نمونه از انتخاب برای شما باشند.

  4. شلوار دخترانه باکیفیت A شکل

    باسن و ران‌های شما پهن تر از شانه هایتان هستند و برجستگی باسن و باریکی کمر شما مشخص است. به دنبال اشکالی باشید که دارای دمپای گشادتری دارند. برای مثال مدل‌های بوتکات گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. همچنین پیشنهاد می‌شود برای اینکه توجه را از پایین تنه خود بردارید، همواره رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید و برای بالا تنه از پارچه‌های رنگی و یا طرح دار و گلدار انتخاب نمایید.

  5. X شکل

    در این فرم بدنی شانه ها و باسن شما متعادل هستند و کمر مشخصی دارید. مدل‌هایی با کمربندهای پهن باعث می‌شود که فرم زیبای بدن شما بیشتر نمایان شود.

  6. شلوار دخترانه O شکل

    شکم شما بیرون زده و عریض ترین ویژگی در قسمت بالایی بدن شما است. متوجه خواهید شد که مدل‌های اسکینی و جذب، بهترین مدل‌های شلوار دخترانه باکیفیت برای این فرم بدنی هستند، زیرا می‌توانید آن‌ها را با تاپ و تونیک‌های بلندتر بپوشید. همچنین خرید شلوار بارداری هم برای افرادی که در این فرم بدنی هستن و سایز بالایی دارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شما می‌توانید آن را مانند راز کوچک خود حفظ کنید و در زیر لباس‌ها و تونیک‌های خود از نوع از محصولات استفاده کنید.

  7. & شکل

    باسن و شانه‌های شما با کمر مشخصی متعادل هستند، اما باسن شما برجستگی زیادی دارد. باز هم یک کمربند پهن‌تر می‌تواند به رفع مشکلات تناسب کمک کند، به دنبال مدل‌های راسته و یا بوت‌کات باشید.

خرید بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت

حال که با انواع گزینه‌ها برای فرم‌های بدنی مختلف آشنا شدید، در مورد خرید بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت بد نیست که به این نکته توجه داشته باشید از آنجایی که شلوارها از جمله لباس‌های بسیار پرکابرد هستند، مهم است که به این امر توجه کنیم جنس پارچه و متریالی که برای آنها استفاده شده است باید دارای کیفیت بالا باشد. هم از این نظر که بتواند برای مدت زمانی طولانی دوام داشته باشد و هم از این نظر که راحت باشد. چرا که پارچه‌هایی که درصد پلاستیک بالایی دارند، ممکن است برای پوست ایجاد حساسیت کنند و عاملی برای عرق سوز شدن بدن شما شوند. از دیگر معایب پارچه‌هایی با درصد پلاستیک بالا، بو گرفتن آنها در اثر عرق کردن است. چرا که امکان نفس کشیدن بدن را ندارند. در نتیجه این امر گزینه مناسبی برای تابستان هم نخواهند بود.

با این حال شما برای تهیه یک محصول باکیفیت بالا، می‌توانید از فروشنده‌ها و برندهای معتبر اقدام نمایید که محصولاتی با کیفیت بالا را برای شما فراهم می‌کنند. هاموج با سال‌ها سابقه در زمینه لباس‌های خاص بانوان، اکنون را راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود جهت خرید بهترین مدل شلوار دخترانه باکیفیت به شما کمک می‌کند تا تنها با چند کلیک محصولات مد نظر خود را تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید بهترین مدل لگ دخترانه

خرید بهترین مدل لگ دخترانه

خرید بهترین مدل لگ دخترانه یکی از گزینه‌های مطرح برای خرید هر خانمی است. چرا که این ...
پشتیبان
27 اسفند 1401
جدیدترین مدل های مانتو بهاره

جدیدترین مدل های مانتو بهاره

جدیدترین مدل های مانتو بهاره برای هر خانمی دغدغه است. به رسم قدیمی هر سال در این ...
پشتیبان
27 اسفند 1401
جدیدترین مدل‌ پالتو بارونی

جدیدترین مدل‌ پالتو بارونی شیک

صحبت درباره جدیدترین مدل‌ پالتو بارونی شیک در فصل سرد سال مهم است. چرا که تیپ و ...
پشتیبان
30 دی 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه