0
No products in the cart.
هاموج دیزاین Hamoj Design
0
No products in the cart.

جدیدترین مدل های پافر دخترانه

پشتیبان
18 دی 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
جدیدترین مدل های پافر دخترانه
امتیاز بدهید

جدیدترین مدل های پافر دخترانه از این نظر اهمیت دارد که یکی از آیتم‌های ضروری در کمد لباس پاییز و زمستان هر فرد خوش‌پوشی، همین نوع از کاپشن است. در واقع یک کاپشن بادی است که مدل‌های مختلف زنانه، دخترانه، مردانه و پسرانه دارد. ممکن است بلند باشد یا کوتاه، آستین داشته باشد یا خیر و از دو سال اخیر در میان ایرانیان نیز طرفداران خود را پیدا کرده است. این نوع کاپشن (پافر دخترانه) معمولا زیپ دارد و در برخی از مدل‌ها کلاه دارد و برخی دیگر خیر. در ادامه به بررسی مدل‌های مختلف این لباس و جدیدترین و به روزترین مدل‌های آن می‌پردازیم.

جدیدترین مدل های پافر دخترانه

پافر یا پوفر نام یک گونه است که به آن ماهی بادکنکی هم گفته می‌شود و در هنگام احساس خطر باد می‌کند. به دلیل شبیه بودن این کاپشن یا پافر جدید پفکی، به این نام خوانده می‌شود. رویه بیرونی آن از جنس پلی استر و یا نایلون است. داخل نیز معمولا با پر و یا پشم و شیشه پر شده است. یعنی از نظر شباهت، بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است، بسیار گرم کننده است. از این کاپشن بیشتر در مناطق بادخیز و کوهستانی استفاده می‌شود. بیشتر این لباس‌ها علاوه بر گرمای زیاد، قابلیت ضد آب دارند. تفاوت مدل‌های دخترانه و پسرانه در این است که اغلب، انواع دخترانه و زنانه از مدل‌های پسرانه و مردانه بلند‌تر است.

1. پافر بلند مشکی دخترانه جیب دار

هر خانمی به یک پافر یا کاپشن گرم مشکی در کمد خود، برای سپری کردن زمستان نیاز دارد. مدل‌هایی که امسال بیشتر طرفدار دارند، بدون آستین و جیب دارد هستند که می‌توانید با یک لباس بافتنی طرح دار و یا یک هودی ست، از رنگ‌های روشن و متفاوت ست کنید.

2. پافر گشاد و بدون کلاه دخترانه

از دیگر انواع مدل‌هایی که امسال طرفداران زیادی پیدا کرده است، پافر بدون کلاه گشاد است که عموما هم پارچه‌های آنها ضخامت کمتری دارند. این مدل‌ها بر خلاف ظاهر کم ضخامتی که دارند، گرمای خوب دارند. این گزینه سبک است و در برخی از مدل‌ها با یک کمر بند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3. پافر چرمی

از جدیدترین مدل های پافر دخترانه که امسال مورد استقبال است، از جنسی شبیه چرم است که به آن چرمی گفته می‌شود. این مدل‌ها بیشتر در 3 رنگ سفید (کرم)، مشکی و قرمز تولید می‌شوند و به دلیل ظاهر متفاوت و خیره کننده‌ای که دارند، توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

4. از جنس میکرو و دکمه دار

میکرو از آن پارچه‌هایی است که می‌تواند سال‌ها ماندگاری داشته باشد. مدل‌های میکرویی که امسال مد هستند، بیشتر در طیف رنگی تیره از جمله مشکی، زرشکی و سبز هستند. این مدل‌ها با دکمه‌های پرسی بسته می‌شوند.

5. پافر نیم تنه و کوتاه دخترانه

مدل‌های کوتاه نیز امسال طرفداران خود را پیدا کرده‌اند. مخصوصا برای تیپ‌های اسپرت و یا هنگام ورزش در فضای باز مناسب هستند. شما می‌توانید آنها را با یک هودی بلند ست کنید.

پرکاربردترین رنگ برای پافر

در مورد انتخاب رنگ برای خرید هر نوع پافر دخترانه و کاپشنی نمی‌توان با قطعیت نظر داد. زیرا این لباس را با هر آیتمی از استایل‌های دخترانه می‌توان ست کرد. اما قطعا رنگ مشکی از پرکابردترین‌ها است. چرا که می‌توانید با هر رنگ لباس و کفشی به راحتی ست کنید. به همین دلیل است که همواره پیشنهاد می‌شود که یک کاپشن مشکی برای زمستان خود داشته باشد. هر چند بهتر است که به خاطر داشته باشید و در زمان خرید دقت کنید تا سایز را یک یا دو سایز از خودتان بزرگ‌تر بگیرید تا بتوانید به راحتی لباس‌های زیادی زیر آن بپوشید.

اما اگر برای انتخاب رنگ دیگری این راهنما را می‌خوانید، پیشنهاد ما این است که بنا بر علاقه‌مندی و سلیقه خود تصمیم بگیرید. جدیدترین مدل های پافر دخترانه با رنگ‌های خنثی مثل کرم و طوسی، معمولا راحت‌تر ست می‌شوند و البته کاربرد بیشتری دارند.

رنگ‌های صورتی، قرمز، آبی، لیمویی، بنفش و زرد هم گزینه‌های متفاوت و شادتری هستند که زیبایی خودشان را دارند اما برای استفاده از آنها حتما باید لباس‌های خاصی را مد نظر داشته باشید تا یک ست زیبا بسازید.

تیپ زمستانی جذاب با پافر چگونه است؟

در نظر داشته باشید که بسیاری از پافرهای دخترانه مانند جلیقه هستند و آستین ندارند، بنابراین برای زیر آن باید لباس آستین بلند گرم در نظر بگیرید. این نوع کاپشن‌ها یکی از ترندهای زمستانی هستند که می‌توانید آن را تقریباً با هر چیزی ست کنید. می‌توانید زیر آن یک هودی، دورس، تیشرت آستین‌دار، بلوز یقه‌اسکی، بافت یا سویشرت بپوشید. شاید پوشیدن هودی زیر یک پالتو کمی سخت باشد اما با استفاده از مدل‌های بدون آستین کاپشن می‌توانید لباس‌های ضخیم‌تری مانند هودی و بافت در زیر آن بپوشید. همچنین در هنگام خرید نیز این نکات را مد نظر داشته باشید:

  • رنگ‌های پرطرفدار عموما سفید، صورتی، طوسی و مشکی هستند.
  • یکی از استایل‌های شیک زمستانی دخترانه، ست این کاپشن یا همان پافر با کیف و کفش اسپرت است.
  • این لباس مناسب استایل‌های اسپرت است. پس در نظر داشته باشید که هیچگاه آن را با کفش‌های رسمی و پاشنه‌ بلند نپوشید. به جای آن می‌توانید از بوت‌ها و نیم‌ بوت‌های اسپرت و لژدار و کتانی‌ استفاده کنید.
  • انواع کوتاه را با شلوارهای گشاد بپوشید و انواع بلند را با جاگر یا شلوارهای جذب مثل لگ ست کنید.

خرید پافر زنانه و دخترانه

یکی از مزیت های پافر دخترانه این است که علاوه بر خاصیت گرمابخشی، سبک هم هست. بسیاری از کاپشن‌های زمستانی به خاطر این که خاصیت گرم کنندگی داشته باشند بسیار سنگین هستند اما در مورد جدیدترین مدل های پافر دخترانه اینگونه نیست. زیرا جنس رویه ی پافرها معمولاً از نایلون یا پلی‌استر است و در لایه داخلی هم از پشم شیشه متراکم، هوا یا پر برای عایق شدن در برابر سرما استفاده می‌شود. مزیت دیگر این نوع کاپشن (پافر) این است که با استفاده از مدل‌های بدون آستین می‌توانید هم زمان لباس‌های بیش‌تری مانند هودی و بافت در زیر آن بپوشید.

برای خرید انواع پافر زنانه و دخترانه می‌توانید از طریق لینک زیر جدیدترین مدل‌های موجود در فروشگاه هاموج را ببینید.

خرید پافر و کاپشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت

بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت

بهترین مدل های شلوار دخترانه باکیفیت را باید بر اساس نوع بدن و استایل خود انتخاب کنید. ...
پشتیبان
27 اسفند 1401
خرید بهترین مدل لگ دخترانه

خرید بهترین مدل لگ دخترانه

خرید بهترین مدل لگ دخترانه یکی از گزینه‌های مطرح برای خرید هر خانمی است. چرا که این ...
پشتیبان
27 اسفند 1401
جدیدترین مدل های مانتو بهاره

جدیدترین مدل های مانتو بهاره

جدیدترین مدل های مانتو بهاره برای هر خانمی دغدغه است. به رسم قدیمی هر سال در این ...
پشتیبان
27 اسفند 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader