0
No products in the cart.
هاموج دیزاین Hamoj Design
0
No products in the cart.

مدل های پالتو بارونی زنانه جدید

پشتیبان
25 بهمن 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
مدل های پالتو بارونی زنانه جدید
امتیاز بدهید

در بررسی مدل های پالتو بارونی زنانه جدید همواره باید سبک و استایل شخصی خودتان را مد نظر داشته باشید. از طرفی پالتو بارونی از آن دسته لباس‌هایی هستند که می‌توانند تا سال‌ها برای شما ماندگاری داشته باشند در نتیجه کمی وسواس در انتخاب و کمی دست و دلبازی در خرید مجاز است. در ادامه این بخش به معرفی مدل‌هایی می‌پردازیم که نه تنها امسال مد روز هستند بلکه می‌توانند تا سال‌ها همراه شما باشند و در کمد شما جای خود را داشته باشند.

در این انتخاب باید مد نظر داشته باشید گزینه‌ای که انتخاب می‌کنید به حد کافی حس زنانگی را داشته باشد اما در عین حال حس راحتی هم برای شما ایجاد کند تا بتوانید در هنگام استفاده از آن حس راحتی داشته باشید.

مدل های پالتو بارونی زنانه جدید

یک پالتو و بارونی خوب باید گرم باشد، چرا که برای یک لباس زمستانی هیچ چیزی مهم‌تر از آن نیست که شما را در هوای سرد، گرم نگه دارد. در ادامه نیاز نیست بگوییم که این لباس باید اندازه و سایز بدن شما باشد و شما را عالی جلوه دهد. همچنین باید از جنس و متریال خوبی تهیه شده باشد. چرا که اگر قصد دارید کت خود را برای سال‌های آینده بپوشید، حتما باید گزینه‌ای بخرید که از پارچه‌ای با دوام بیشتری تهیه شده است. اما این‌ها مدل‌های جذاب و پرطرفداری هستند که ما به شما معرفی خواهیم کرد:

  • ترنج کت

    این کت مانند یک بارانی است و برای محافظت از شما در برابر باران و برف طراحی شده است. آنها در برابر آب مقاوم هستند و در بین لباس‌های زمستانی، یک لباس سبک به شمار می‌روند به این ترتیب، شما باید زیر آن چند لایه بپوشید که هم زمان گرم و خشک بمانید. قد این نوع کارها می‌تواند متفاوت باشد اما بیشتر کت های ترج از زانو تا ساق پا بوده و معمولا بلند هستند. تفاوت این لباس با پالتو در آن است که آنها بسیار گرم هستند و برای هوای سرد ساخته شدند، اما ترنج کت‌ها ضخامت کمی دارند و بیشتر شما را در برابر خیس شدن محافظت می‌کنند. این لباس‌ها برای آب و هوای پاییزی و بارانی بسیار مناسب هستند.
    این نوع پالتو بارونی زنانه عموما هم با استایل‌های اسپرت و هم استایل‌های رسمی کاربرد دارند. بیشتر در رنگ‌های خنثی مثل مشکی، طوسی و کرم کاربرد دارند و شما می‌توانید با یکی از آنها هزاران ست برای موقعیت‌های مختلف بسیارید.

  • شکت موهر

    شکت یک لباسی بین پیراهن و ژاکت است. معمولاً کمی بزرگ و اورسایز بوده و ظاهری شبیه پیراهن دارد، اما از مواد سنگین‌تری ساخته شده است، مانند موهر در نتیجه گرم است. در حالی که مواد سنگین تر به تشخیص این تکه لباس بیرونی از یک پیراهن کمک می کند، این لباس کاملاً یک ژاکت نیست. از طرفی هر دو نوع آستر دار و بدون آستر آن در بازار موجود است.
    این نوع از پالتو بارونی زنانه که یک کت گرم و راحت است که با لباس‌های زیادی قابلیت ست شدن را دارد اما به طور کلی برای استایل‌های اسپرت و روزانه مناسب است. برای مثال می‌توانید آن را روی یک ست ورزشی با هودی بپوشید، روی یک تیشرت استفاده کنید، با یک دامن کوتاه بپوشید و یا یک شلوار تنگ، حتی می‌توانید با شلوارهای راسته گشاد هم ست‌های جذابی بسازید.

  • پالتو و بارونی زنانه سبک اورکت موهر

    موهر یکی از جنس‌های محبوب پارچه در زمستان است. این نوع پارچه پشمی گرمای خوبی دارد و در عین حال زیادی سنگین هم نیست. وقتی لباس‌هایی از جنس موهر آستر کشی شوند، گرمای بیشتری هم خواهند داشت. شما می‌توانید یک پالتو موهر را هم با استایل‌های رسمی و هم با استایل‌های اسپرت ست کنید. این پالتو بارونی ها معمولا بلند هستند و از زانو تا مچ پا ممکن است باشند و گزینه خوبی برای گرم ماندن در روزهای سرد زمستان به شمار می‌روند.
    در جدیدترین مدل پالتو بارونی شیک که هر سال ترند می‌شود شما همواره می‌توانید اورکت‌هایی از جنس موهر را ببینید. نکته مهم آنجاست که این لباس‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و با توجه به دوام و ماندگاری که دارند می‌توانند سال‌ها همراه شما باشند و امسال هم بین مدل های پالتو بارونی زنانه جدید حضور دارد.

  • پالتو و بارونی سبک کت چرم

    چرم یکی از قدیمی‌ترین متریال‌هایی است که انسان به کار گرفت تا بتواند با آن گرمای تن خود را حفظ کرده و در برابر سرما مقاوم بماند. با پیشرفت بشریت این متریال خیلی سریع جای خود را در فشن باز کرد و این روزها شاهد استفاده‌های متنوعی از آن هستیم. با این حال بسیاری از برندهای معروف از استفاده از چرم طبیعی خودداری می‌کنند. به این ترتیب هم قیمت تمام شده محصول برای مشتری کاهش پیدا می‌کند و هم برای افراد دغدغه‌مندی که علاقه‌ای به استفاده از محصولات تهیه شده از حیوانات ندارند کمک می‌کند تا بتوانند از زیبایی ظاهری آن بهره‌مند شوند.
    این روزها کت‌های چرم یکی از اجزای جدایی ناپذیر کمدهای زمستانی هستند که می‌توانید با آنها استایل‌های جذابی بسازید. این جنس شاید خیلی گرم نباشد اما زیبایی خاصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره

عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره

دیدن عکس انواع مدل مانتو شیک بهاره یکی از موضوعاتی که با نزدیک شدن به فصل جدید ...
پشتیبان
25 بهمن 1401
پافر و کاپشن دخترانه

خرید و قیمت پافر و کاپشن دخترانه

خرید و قیمت پافر و کاپشن دخترانه بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که در این متن ...
پشتیبان
05 اسفند 1401
انواع شال و روسری دخترانه زمستانی

انواع شال و روسری دخترانه زمستانی

انواع شال و روسری دخترانه زمستانی از اکسسوری‌های جانبی اما مهم در استایل‌های دخترانه هستند. تنوع این ...
پشتیبان
07 بهمن 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader